تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۸
۰
کد مطلب : ۱۳۶۷۴

ابراز امیدواری سرپرست حجاج به كاهش تاخیر‌ پرواز زائران ایرانی

ابراز امیدواری سرپرست حجاج به كاهش تاخیر‌ پرواز زائران ایرانی
جامعه: حجت‌الاسلام قاضی عسكر در نشست خود با روحانیون كاروان‌ها در مدینه منوره ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در گذشته در گزینش عوامل و تقدیر از روحانیون كاروان‌ها، مدیران ثابت‌ و راهنما گفت: گزینش‌هایی كه در سال‌های گذشته در این حوزه صورت گرفت، همگی به ثمر نشسته و هم‌‌اكنون ما دارای مدیران لایق و دلسوزی هستیم؛ امسال گزینش مدیران ثابت برای هتل‌ها را به عزیزان عمره واگذار كردیم تا مدیران ثابت را متناسب با هتل محل خدمتشان انتحاب كنند و نقیصه‌ای كه در سال گذشته در چیدمان این افراد و اختصاص آن به هتل‌ها بود، برطرف شود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی حج وی در ادامه به تاخیرهای اخیر هواپیماهای زائران ایرانی اشاره كرد و افزود: پس از این تاخیرها، بلافاصله موضوع در شورای عالی حج با حضور رئیس‌جمهور‌ مطرح شد و وی ضمن دستور اكید برای پیگیری این مسئله خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌ها از جمله گفتگو با هواپیمایی ماهان شد‌ كه با تحقق این امر تاخیرها كاهش پیدا كرده و امیدواریم كه این تاخیر‌ها به صفر برسد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تجارب ارزنده كاركنان بعثه مقام معظم رهبری در عربستان خطاب به آنان افزود: هدف ما شنیدن مشكلات از زبان خود شماست تا اگر توانستیم آن را در همین‌جا حل كنیم، در تهران موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

‌حجت‌الاسلام قاضی عسكر ضمن استقبال از انتقادات، خطاب به روحانیون حاضر در جلسه نیز خاطر‌نشان كرد: ما از نقطه‌نظرات شما استفاده می‌كنیم و پس از دریافت این مطالب آنها را در اتاق‌های فكر بررسی می‌كنیم تا تبدیل به برنامه كنیم.

وی در ادامه افزود: مسئولان حج عربستان خواهان آن هستند تا عمره تحت‌الشعاع روابط سیاسی قرار نگیرد و این دو موضوع بهم گره نخورد و ما هم در ایران همین روند را دنبال می‌كنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه به تغییرات اخیر در بعثه مقام معظم رهبری و كاهش معاونت‌ها اشاره كرد و گفت: هدف از این كار پرهیز از موازی‌كاری و چابك‌تر شدن ساختار جدید بود. ما باید با فعالیت بهتر و با هماهنگی بیشتر كارها را دنبال كنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در عین حال از روحانیون خواست تا شكیبایی به خرج داده و تحمل و بردباری خود را برای حل مسائل حفظ كنند و توقع حل یك شبه تمامی این مسائل را نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما