تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۸۱۶۱

۶۸ هیئت محوری از سوی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حمایت شد

۶۸ هیئت محوری از سوی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حمایت شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۸ هیئت محوری و فعال و کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان های شهرکرد، بن و سامان حمایت شدند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی اظهارکرد: ۲۱ هیئت مذهبی فعال، ۵ کانون فرهنگی و تبلیغی و ۲ مرکز آموزش مداحی که در طول سال برنامه‌های فرهنگی برگزار کرده اند مورد حمایت قرار گرفتند.

وی افزود: از ۱۵ هیئت مذهبی که در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی اجرا کردند و همچنین ۳۲ هیئت محوری این سه شهرستان که در تمامی مناسبت‌های مذهبی فعال هستند و ارتباط مستمری با این اداره کل داشته اند مورد حمایت قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام اروجی خاطرنشان کرد: هیئت محوری هیئتی است که توانایی انجام فعالیت های تخصصی برای ایجاد جریان های فرهنگی و موج افکنی در سطح شهرستان و الگوسازی برای دیگر هیئات را دارا باشد.

وی الگوسازی برای دیگر هیئات مذهبی، توسعه فرهنگ قرآنی، احادیث و کلام اهل بیت(ع) و سیره امامان، تشکیل کارگاه آموزشی به منظور ارتقای دینی اعضا و مخاطبین، شناسایی معضلات فرهنگی استان و تلاش برای رفع آسیب‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی برای ارتقای معنویت در بین اعضاء و مخاطبین و شناخت مخاطبان و نیازسنجی آنها را از عمده ترین فعالیت‌های هیئات مذهبی محوری برشمرد.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما