تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
۰
کد مطلب : ۱۸۲۷۴

انیمیشن «مجلس آئینه» با برداشتی از مجالس شبیه‌خوانی منتشر می شود

انیمیشن «مجلس آئینه» با برداشتی از مجالس شبیه‌خوانی منتشر می شود
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، سید‌مسعود صفوی؛ مدیر مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری گفت: مجموعه انیمیشن «مجلس آئینه» که برداشتی از مجالس شبیه‌خوانی است در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و در حال حاضر پیش‌تولید خود را به پایان رسانده است و نگارش فیلمنامه ۲۰ قسمت نیز به انجام رسیده است.
صفوی با اعلام همکاری مرکز انیمیشن با سازمان اوقاف و امور خیریه در تولید انیمیشن «مجلس آئینه» ادامه داد: با نگاه مثبت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه برای نخستین‌بار هنر تعزیه در فضای انیمیشن به غیر از پخش تلویزیونی در شکل‌های مختلف نیز عرضه می‌شود.

وی گفت: در قالب این همکاری قرار است این مجموعه علاوه بر پخش در شبکه‌های تلویزیونی در فضای مجازی نیز پخش شود که در این صورت برای نخستین‌بار محصول انیمیشن فاخر و شیعی وارد فضای اینترنت خواهد شد.

مدیر مرکز انیمیشن اضافه کرد: تولید پکیج و سبد محصولات انیمیشن«مجلس آئینه» شامل کتاب کمیک استریپ، اینتراکتیو(تعاملی)، انواع بازی و لوازم جانبی همچون دی وی دی و عروسک نیز عرضه می‌شود که می‌تواند به عنوان خوراک فرهنگی سالم به عنوان هدیه و یادبود از سوی مراکز فرهنگی اسلامی، سفارتخانه ها، نهادها و ارگان‌های مختلف و مساجد شیعه و کلیساها در دیگر کشورها عرضه شود.

یادآور می‌شود، مجموعه انیمیشن «مجلس آئینه» داستان زندگی واقعی و روزمره مردم طبقات مختلف جامعه را بیان می‌کند که با رخ دادن اتفاقاتی وارد فضای شبیه‌خوانی شده و معین البکاء که شخصیت اصلی را در این انیمیشن ایفا می‌کند، پل ارتباطی فضای واقعی داستان و شبیه‌خوانی در این مجموعه است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما